Zadání objednávky
Pokud neuvedeno jinak, dárky na webové stránce jsou vždy skladem. Chcete objednat větší množství? Kontaktujte, prosím, zákaznický servis, aby jste získali přehled o aktuálním počtu daného produktu na skladě.
Jaké jsou přepravní náklady?
Přesné přepravní náklady a způsob dodání najdete na stránce produktu.
Moje adresa doručení nemá číslo domu. Jako mohu zadat objednávku?
Pokud Vaše dodací adresa neobsahuje číslo domu, vyplňte do kolonky číslo domu „0“ a dokončete objednávku.
Jak zjistím, že má fotografie dostatečnou kvalitu?
Chceme sa ujistit, že jste se svojím darkem plně spokojení. Proto je důležité používat fotky s vysokou kvalitou. Pokud nejsou fotografie v dostatečné kvalitě, aby zaručily nejlepší výsledek, budete o tom informováni včas již při navrhování Vašeho návrhu. Máte pochybnosti? Prosím pošlete e-mail na zákaznícký servis, přiložte Vaše fotografie a dárek, který chcete objednat. My pro Vás kvalitu fotky rádi zkontrolujeme.
Mohu použít speciální znaky?
Použití speciálních znaků na přizpůsobení našich dárků je možné, s vyjímkou cyrilice, čínštiny, řečtiny a arabštiny, a to z technických důvodů. Smajlíky můžete také použít. Pokud se znak v konečném výsledku nezobrazí správně, kontaktujte náš zákaznický servis.
Co přesně je dárková karta?
Dárková karta je jedinečný způsob, jak ukázat obdarované osobě, že dárek je od Vás. Karta má zábavný potisk a je zdarma. Od nás pro Vás!
Je možné si i v létě objednat dárky z čokolády?
Dárky z čokolády je možno objednat po celý rok. Pokud je teplota vyšší než 20 stupňů Celzia, již však nemůžeme zaručit kvalitu čokolády při dodání. Váš čokoládový dárek bude tímto odeslaný na Vaše vlastní riziko.
Jak vím v jaké velikosti objednat textilní dárek?
Každý je jedinečný! Abychom se ujistili, že si objednáte správnou velikost, na stránku produktu jsme umístili praktickou tabulku velikostí. Použijte odkaz pod specifikací Vašeho dárku.
Bude bílé pozadí na mém návrhu vytisknuto na textilním dárku?
Pokud vidíte bílou část obklopujíci fotografii anebo obrázek, potom jste pravděpodobně použili soubor JPG. Pokud použijete soubor PNG, soubor bude úhledně vyřezaný a bílá část za Vašim dárkem se nezobrazí. Nevíte si rady? Pošlete nám e-mail s obrázkem, který chcete použít a na kterém dárku. A my Vám to pomůžeme zodpovídajícím způsobem upravit.
Platba
Jaké způsoby platby jsou možné?
K dispozici máte různé způsoby platby. Pokud chcete objednávku obdržet co nejdříve, vyberte prosím jednu z následujících platebních metod: Kreditní karta, PayPal anebo Internetové bankovnictví. Vaši platbu obdržíme okamžitě a Vaši objednávku pošleme co nejdříve.
Mohu platit přímo na účet?
Za soukromé objednávky není možné platit přímo na účet.
Chcete-li zadat firemní objednávku a zaplatit na účet, kontaktujte prosím náše obchodní oddělení na čísle: 0041 56 588 02 84
Mohu zaplatit za objednávku až po doručení balíčku?
Bohužel platba objednávky po jejím doručení není možná.
Jaké jsou bankovní detaily YourSurprise?
Naše bankovn;i details jsou:
IBAN: NL36 RABO 0160 5957 11
SWIFT: RABONL2U
Bude faktura zahrnutá v mé objednávce?
Faktura a všechny další informace týkající se Vašeho dárku Vám budou zaslané e-mailem. Dárek bude odeslán bez jakýchkoliv dalších informací, abychom zajistili, že obdarovaná osoba, tyto detaily neuvidí. Uvidí pouze jejich úžasný dárek! Chcete, aby věděli kdo jim ho poslal? Stačí jen vyplnit dárkovou kartu v nákupním košíku!
Stav objednávky
Jaký je stav mé objednávky?
Stav Vaší objednávky si můžete zkontrolovat po přihlášení do MySurprise. Podívejte se níže co jednotlivé statusy znamenají.
- Očekáváme Vaši platbu: stále jsme neobdrželi platbu za tuto objednávku.
- Ve výrobě: momentálně vyrábíme Váš jedinečný dárek.
- Zrušeno: Vaše objednávka byla zrušená. To znamená, že Váš dárek nebude vyroben a odeslán.
- Odesláno: sledujte poštu, Váš dárek je na cestě k Vám!
Mohu po dokončení objednávky ji ještě upravit?
Pokud je stav Vaší objednávky „Platba v očekávání", můžete stále upravit svůj návrh a adresu dodání. Stav objednávky můžete nalézt přihlášením se do služby MySurprise v přehledu aktuálních objednávek. Pokud chcete zkontrolovat, zda byli Vaše úpravy přijaté správně, zavolejte na náš zákaznícky servis a my to zkontrolujeme.
Je Váš návrh dokonalý, ale musíte upravit adresu doručení? To je možné, pokud je stav objednávky „Platba v očekávání" anebo „Ve výrobě". Po vykonání úprav, zkontrolujte stav objednávky a kontaktujte nás.
Objednávku je možné zrušit pouze v případě, že platba nebyla dokončena. Stav objednávky můžete zkontrolovat přihlášením do „MySurprise“. Pokud je stav objednávky „Ve výrobě" anebo „Objednávka odeslána", znamená to, že Váš dárek již byl vyrobený a objednávku není možné zrušit. Prosím kontaktujte nás telefonicky pro zrušení objednávky, protože nám to umožňuje okamžitě změnit stav výroby.
Odeslání a doručení
Dozvíte se osoba, která dárek dostane, kdo ho poslal?
U Vašeho dárku můžete vždy uvést Vaše jméno a text. Raději byste jiný způsob, jak dát vědět od koho dárek je? Stačí přidat dárkový poukaz! To můžete udělat v prvním kroku v nákupním košíku. Můžete přidat osobní vzkaz nebo Vaše jméno. Pokud nezvolíte ani jednu z těchto možností, Váš dárek bude poslán anonymně, možná je to skvělý nápad na Valentýna!
Jak bude můj dárek doručený?
Používáme různé dopravce, kteří se liší podle dárku.
Pokud si chcete zkontrolovat přepravního partnera, který doručí Váš dárek, jednoduše přejděte na stránku dárku a klikněte na dopravní náklady. Ty naleznete na pravé straně, přímo pod cenou dárku. Po kliknutí se Vám objeví kontextové okno, v kterém se zobrazí očekávaný datum doručení a přepravní společnost, která Vám dárek doručí.
Jak mohu sledovat svůj dárek?
Hned jak bude Váš dárek odeslaný, obdržíte potvrzení o odeslání zásilky. Tento e-mail obsahuje číslo zásilky a odkaz, pomocí kterého můžete zásilku sledovat. Pokud není sledování zásilky možné anebo požadujete další informace, kontaktujte prosím náš zákaznícky servis.
Mezi kterými časy můžete můj dárek doručit?
Přesná hodina dodání Vaši zásilky závisí na typu zásilky, která Vám byla poslána, a rovněž na místě doručení. Chcete-li zkontrolovat přesný čas doručení zásilky, klikněte na odkaz internetové stránky pro sledováni Vaši zásilky.
Co se stane s mojím dárkem pokud nejsem v okamžiku doručení doma?
Pokud je Váš dárek poslaný v obálce, pak není problém pokud nejste v okamžiku doručení doma. Kurýr vloží obálku do schránky.
Pokud je Váš dárek poslaný jako balík a v době doručení nebudete doma, balík bude odložen na poštu anebo do depa, v některých případech bude odložen u Vašich sousedů. Oznámení dostanete do Vaší schránky. Toto oznámení Vás bude informovat jak si zažádat o znovudoručení, popřípadě, kde si balík vyzdvihnout. Pokud pokus o doručení balíku selže, dárek se vrátí společnosti YourSurprise.
Služby a kontakt
Můj dárek není dle očekávání. Co mám dělat?
Je nám líto, že nejste spokojení se svým dárkem. To nebyl náš záměr a rádi bychom Vám pomohli toto nedopatření vyřešit. Prosím kontaktujte náš zákaznický servis telefonicky, emailem, zprávou nebo přes Whatsapp a my okamžitě začneme hledat řešení.
Mohu vrátit doručený dárek?
Protože je Váš dárek vytvořený pomocí Vašeho vlatního návrhu, je tímto specifický, a to znamená, že není možné jej vrátit. Pokud s dárkem nejste spokojení, obraťte sa na naši zákaznickou linku a my se vynasnažíme najít řešení.
Je možné znovu objednat předešlou objednávku?
Jste tak spokojení se svojim dárkem, že by jste jej chtěli objednat znovu? I to je možné! Dárek je možno znova objednat do 2 roků od zadání původní objednávky bez toho, aniž by jste ho museli znovu upravovat. Stačí nám zadat původní číslo objednávky prostředníctvím e-mailu, telefonu anebo zprávy a my uděláme zbytek objednávky za Vás. Obdržíte potvrzení objednávky včetně všech informací potřebných k dokončení platby.
Mysurprise
Co dělat, když platnost aktivačního odkazu vypršela?
Pokud platnost aktivačního odkazu vypršela, můžeš podat novou žádost přihlášením se pomocí své e-mailové adresy. V případě jakýchkoliv dotazů kontaktuj naše oddělení služeb zákazníků.
Co je zákaznický účet MySurprise?
MySurprise je služba osobního účtu od YourSurprise. Účet si můžeš vytvořit registrací přes MySurprise. Do několika minut pak dostaneš e-mail s potvrzením e-mailové adresy. Po dokončení se můžeš jednoduše přihlásit na účet MySurprise pomocí vytvořeného hesla. Pomocí tohoto účtu můžeš sledovat své objednávky 24 hodin denně a aktualizovat své údaje. Všechny údaje jsou důvěrně uloženy na zabezpečeném serveru YourSurprise. YourSurprise je v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (GDPR). Také je možné se zaregistrovat a přihlásit přes Facebook nebo Google.
Zapomněl jsem mé MySurprise heslo, co teď?
Na MySurprise straně můžeš požádat o nové heslo prostřednictvím kliknutí na odkaz "Zapomenuté heslo". Zadej svůj e-mail a odkaz na obnovení hesla Ti bude zaslán.
Jako mohu změnit informace kontaktní detaily?
Změnu uložených informací je možné provést kdykoliv. Nejdřív se však musíte přihlásit. Po provedení změn budete požádáni o jejich kontrolu a potvrzení. Po potvrzení změn, budou tyto automaticky použity při dalších objednávkách.
Slevy & dárkové poukázky
Jsou zde momentálně nějaké speciální nabídky a slevy?
Buďte vždy první, kdo se dozví o našich speciálních nabídkách a slevách prostřednictvím našeho letáku! Zaregistrujte se zde: https://www.yoursurprise.cz/slevovy-kod a získejte 20% slevu na první objednávku.
Jak dlouho je můj slevový kód platný?
Každý slevový kód má konkrétní datum platnosti. Po tomto datu již kód nebude možné uplatnit.
Můj slevový kód nefunguje, co mám dělat?
Při zadávání slevového kódu musíš přesně zadat velká a malá písmena. Pokud sleva nebyla aktivována, kód pravděpodobně není platný na vybraný produkt nebo již vypršela jeho platnost. V případě pochybností nás kontaktuj.
Při objednávce jsem zapomněl / zapomněla uplatnit slevový kód, je možné ho ještě uplatnit?
Pokud při objednávce nebyl uplatněn slevový kód a objednávka ještě nebyla zaplacena, můžeš nás kontaktovat a my kód můžeme přidat k objednávce. Byla už objednávka zaplacena? V tomto případě už bohužel slevový kód nemůžeme přidat.
Jak mohu použít slevový kód nebo dárkový poukaz?
Váš slevový kód můžete uplatnit během platby v nákupním košíku. Jednoduše zadejte svůj kód a kliknutím na šipku kód aktivujte. Sleva bude automaticky odečtena z celkové hodnoty nákupu. Na jednu objednávku je možno uplatnit jeden slevový kód.
Dárkový poukaz YourSurprise je možno uplatnit pomocí tohoto odkazu:
https://www.yoursurprise.cz/uplatnit-giftvoucher.
V tomto kupónu najdeš svůj osobní dárkový kód. Kód má 14 znaků. Kód Vašeho poukazu můžete vyplnit pod položkou „Váš dárkový kód". Poté stačí kliknout na Uplatnit a částka bude přidána do nákupního košíku. Teď už jen vybrat ten správný dárek!