• Každý dárek s Vaší fotkou a textem
  • Vyrobeno s láskou
  • Více než 2000 personalizovaných dárků!

Pomoc

Zadání objednávky

Moje adresa doručení nemá číslo domu. Jako mohu zadat objednávku?
Pokud Vaše dodací adresa neobsahuje číslo domu, vyplňte do kolonky číslo domu „0“ a dokončete objednávku.

Po umístění objednávky, obdržím její potvrzení?
Po umístění objednávky, obdržíte automaticky emailem její potvrzení. To byste měli obdržet během 5ti minut na emailovou adresu uvedenou při umístění objednávky. Pokud email neobdržíte, zkontrolujte si prosím Vaši nevyžádanou poštu.
Pokud potvrzení nenaleznete v nevyžádané poště, zkontrolujte zadanou emailovou adresu. Pokud naleznete chybu, kontaktujte nás. E-mailovou adresu opravíme a pošleme Vám e-mail o potvrzení objednávky. Je zadaná e-mailová adresa správná, ale e-mail jste i tak neobdrželi? Prosím kontaktujte nás.

Bude faktura zahrnutá v mé objednávce?
Faktura a všechny další informace týkající se Vašeho dárku Vám budou zaslané e-mailem. Dárek bude odeslán bez jakýchkoliv dalších informací, abychom zajistili, že obdarovaná osoba, tyto detaily neuvidí. Uvidí pouze jejich úžasný dárek! Chcete, aby věděli kdo jim ho poslal? Stačí jen vyplnit dárkovou kartu v nákupním košíku!

Jak rychle bude můj dárek odeslán?
Termín dodání si můžete zkontrolovat na stránce produktu přímo pod cenou. Tam se dozvíte, kdy přesně můžete očekávat doručení dárku ode dne objednání.

Je možné dodání expres?
Dbáme na to, abychom Váš dárek co nejrychleji vyrobili a následně co nejrychleji doručili. Dodací podmínky uvedené na naší webové stránce ukazují nejrychlejší možné dodání.

Dozvíte se osoba, která dárek dostane, kdo ho poslal?
U Vašeho dárku můžete vždy uvést Vaše jméno a text. Raději byste jiný způsob, jak dát vědět od koho dárek je? Stačí přidat dárkový poukaz! To můžete udělat v prvním kroku v nákupním košíku. Můžete přidat osobní vzkaz nebo Vaše jméno. Pokud nezvolíte ani jednu z těchto možností, Váš dárek bude poslán anonymně, možná je to skvělý nápad na Valentýna!

Co přesně je dárková karta?
Dárková karta je jedinečný způsob, jak ukázat obdarované osobě, že dárek je od Vás. Karta má zábavný potisk a je zdarma. Od nás pro Vás!

Mohu použít speciální znaky?
Použití speciálních znaků na přizpůsobení našich dárků je možné, s vyjímkou cyrilice, čínštiny, řečtiny a arabštiny, a to z technických důvodů. Smajlíky můžete také použít. Pokud se znak v konečném výsledku nezobrazí správně, kontaktujte náš zákaznický servis.

Mohu odeslat dárek za moře?
Rozhodně ano! Můžete si zvolit alternativní adresu doručení v druhém kroku v nákupním košíku při dokončení objednávky. Pokud chcete znát náklady na dopravu do zámoří, stačí kliknout na položku náklady na dopravu pod cenou produktu. Uvidíte celkové náklady na dopravu a podmínky dodání dárku.

Je můj dárek na skladu?
Pokud neuvedeno jinak, dárky na webové stránce jsou vždy skladem. Chcete objednat větší množství? Kontaktujte, prosím, zákaznický servis, aby jste získali přehled o aktuálním počtu daného produktu na skladě.

Je možné si i v létě objednat dárky z čokolády?
Dárky z čokolády je možno objednat po celý rok. Pokud je teplota vyšší než 20 stupňů Celzia, již však nemůžeme zaručit kvalitu čokolády při dodání. Váš čokoládový dárek bude tímto odeslaný na Vaše vlastní riziko.

Bude bílé pozadí na mém návrhu vytisknuto na textilním dárku?
Pokud vidíte bílou část obklopujíci fotografii anebo obrázek, potom jste pravděpodobně použili soubor JPG. Pokud použijete soubor PNG, soubor bude úhledně vyřezaný a bílá část za Vašim dárkem se nezobrazí. Nevíte si rady? Pošlete nám e-mail s obrázkem, který chcete použít a na kterém dárku. A my Vám to pomůžeme zodpovídajícím způsobem upravit.

Jak vím v jaké velikosti objednat textilní dárek?
Každý je jedinečný! Abychom se ujistili, že si objednáte správnou velikost, na stránku produktu jsme umístili praktickou tabulku velikostí. Použijte odkaz pod specifikací Vašeho dárku.

Mohu kombinovat text a foto a popřípadě přidat další text?
Chceme Vám pomoci vytvořit co nejlepší dárek. Proto si můžete zvolit zda přidat foto nebo text u téměř každého dárku.
Nelze-li v editoru přidat fotografii, anebo ani fotografii a text, obyčajně je to způsobené technickými omezeními daného dárku. Například dárky ryté z dřeva a skla.

Jak zjistím, že má fotografie dostatečnou kvalitu?
Chceme sa ujistit, že jste se svojím darkem plně spokojení. Proto je důležité používat fotky s vysokou kvalitou. Pokud nejsou fotografie v dostatečné kvalitě, aby zaručily nejlepší výsledek, budete o tom informováni včas již při navrhování Vašeho návrhu. Máte pochybnosti? Prosím pošlete e-mail na zákaznícký servis, přiložte Vaše fotografie a dárek, který chcete objednat. My pro Vás kvalitu fotky rádi zkontrolujeme.

Platba

Jsou zde momentálně nějaké speciální nabídky a slevy?
Buďte vždy první, kdo se dozví o našich speciálních nabídkách a slevách prostřednictvím našeho letáku! Zaregistrujte se zde: https://www.yoursurprise.cz/zlavovy-kod a získejte 10% slevu na první objednávku.

Jaké jsou bankovní detaily YourSurprise?
Naše bankovn;i details jsou:
IBAN: NL36 RABO 0160 5957 11
SWIFT: RABONL2U

Jaké způsoby platby jsou možné?
K dispozici máte různé způsoby platby. Pokud chcete objednávku obdržet co nejdříve, vyberte prosím jednu z následujících platebních metod: Kreditní karta, PayPal anebo Internetové bankovnictví. Vaši platbu obdržíme okamžitě a Vaši objednávku pošleme co nejdříve.

Mohu platit přímo na účet?
Za soukromé objednávky není možné platit přímo na účet.

Chcete-li zadat firemní objednávku a zaplatit na účet, kontaktujte prosím náše obchodní oddělení na čísle: 0044 20 3318 0348

Mohu zaplatit za objednávku až po doručení balíčku?
Bohužel platba objednávky po jejím doručení není možná.

Jak mohu použít slevový kód nebo dárkový poukaz?
Váš slevový kód můžete uplatnit během platby v nákupním košíku. Jednoduše zadejte svůj kód a kliknutím na šipku kód aktivujte. Sleva bude automaticky odečtena z celkové hodnoty nákupu. Na jednu objednávku je možno uplatnit jeden slevový kód.
Dárkový poukaz YourSurprise je možno uplatnit pomocí tohoto odkazu: https://www.yoursurprise.cz/uplatnit-giftvoucher. Kód Vašeho poukazu můžete vyplnit pod položkou „Váš dárkový kód". Poté stačí kliknout na Uplatnit a částka bude přidána do nákupního košíku. Teď už jen vybrat ten správný dárek!

Jaké jsou přepravní náklady?
Přesné přepravní náklady a způsob dodání najdete na stránce produktu.

Stav objednávky

Jaký je stav mé objednávky?
Stav Vaší objednávky si můžete zkontrolovat po přihlášení do MySurprise. Podívejte se níže co jednotlivé statusy znamenají.

  • Očekáváme Vaši platbu: stále jsme neobdrželi platbu za tuto objednávku.
  • Ve výrobě: momentálně vyrábíme Váš jedinečný dárek.
  • Zrušeno: Vaše objednávka byla zrušená. To znamená, že Váš dárek nebude vyroben a odeslán.
  • Odesláno: sledujte poštu, Váš dárek je na cestě k Vám!

Mohu po dokončení objednávky ji ještě upravit?
Pokud je stav Vaší objednávky „Platba v očekávání", můžete stále upravit svůj návrh a adresu dodání. Stav objednávky můžete nalézt přihlášením se do služby MySurprise v přehledu aktuálních objednávek. Pokud chcete zkontrolovat, zda byli Vaše úpravy přijaté správně, zavolejte na náš zákaznícky servis a my to zkontrolujeme.

Je Váš návrh dokonalý, ale musíte upravit adresu doručení? To je možné, pokud je stav objednávky „Platba v očekávání" anebo „Ve výrobě". Po vykonání úprav, zkontrolujte stav objednávky a kontaktujte nás.

Mohu zrušit objednávku?
Objednávku je možné zrušit pouze v případě, že platba nebyla dokončena. Stav objednávky můžete zkontrolovat přihlášením do „MySurprise“. Pokud je stav objednávky „Ve výrobě" anebo „Objednávka odeslána", znamená to, že Váš dárek již byl vyrobený a objednávku není možné zrušit. Prosím kontaktujte nás telefonicky pro zrušení objednávky, protože nám to umožňuje okamžitě změnit stav výroby.

Co znamená email: „Jaká škoda... Váš dárek byl vyroben, aby někoho potěšil!" ?
Pokud objednávku nedokončíte a ta zůstane v nákupním košíku, dostane od nás email. Kliknutím na odkaz v tomto e-mailu si můžete vybrat, zda chcete dokončit objednávku svého fantastického dárku. Pokud si nepřejete objednávku dokončit, jednoduše vymažte dárek z nákupního košíku a žádný další email Vám nebude zaslán.

Odeslání a doručení

Jak bude můj dárek doručený?
Používáme různé dopravce, kteří se liší podle dárku. Pokud si chcete zkontrolovat přepravního partnera, který doručí Váš dárek, jednoduše přejděte na stránku dárku a klikněte na dopravní náklady. Ty naleznete na pravé straně, přímo pod cenou dárku. Po kliknutí se Vám objeví kontextové okno, v kterém se zobrazí očekávaný datum doručení a přepravní společnost, která Vám dárek doručí.

Jak mohu sledovat svůj dárek?
Hned jak bude Váš dárek odeslaný, obdržíte potvrzení o odeslání zásilky. Tento e-mail obsahuje číslo zásilky a odkaz, pomocí kterého můžete zásilku sledovat. Pokud není sledování zásilky možné anebo požadujete další informace, kontaktujte prosím náš zákaznícky servis.

Mohu si vybrat konkrétní den doručení a/nebo konkrétní adresu?
Většinu našich dárků je možné doručit na jinou adresu. Toto je možné upřesnit v druhém kroku v nákupním košíku. Po vyplnění osobních informací můžete označit políčko „Alternativní adresa doručení". Pokud se nacházíte mimo Holandsko, kontaktujte nás a my Vám pomůžeme.
Není možné si zvolit alternativní termín doručení.

Co se stane s mojím dárkem pokud nejsem v okamžiku doručení doma?
Pokud je Váš dárek poslaný v obálce, pak není problém pokud nejste v okamžiku doručení doma. Kurýr vloží obálku do schránky.

Pokud je Váš dárek poslaný jako balík a v době doručení nebudete doma, balík bude odložen na poštu anebo do depa, v některých případech bude odložen u Vašich sousedů. Oznámení dostanete do Vaší schránky. Toto oznámení Vás bude informovat jak si zažádat o znovudoručení, popřípadě, kde si balík vyzdvihnout. Pokud pokus o doručení balíku selže, dárek se vrátí společnosti YourSurprise.

Mezi kterými časy můžete můj dárek doručit?
Přesná hodina dodání Vaši zásilky závisí na typu zásilky, která Vám byla poslána, a rovněž na místě doručení. Chcete-li zkontrolovat přesný čas doručení zásilky, klikněte na odkaz internetové stránky pro sledováni Vaši zásilky.

Mohu odeslat dárek za moře?
Můžete někoho překvapit i osobním dárkem (ze) zámoří. Stačí si zvolit alternativní adresu doručení v druhém kroku v nákupním košíku. Stačí kliknout na položku náklady na dopravu pod cenou produktu a zde si zvolíte zemi doručení. Také uvidíte celkové náklady na dopravu a podmínky dodání dárku.

Služby a kontakt

Můj dárek není dle očekávání. Co mám dělat?
Je nám líto, že nejste spokojení se svým dárkem. To nebyl náš záměr a rádi bychom Vám pomohli toto nedopatření vyřešit. Prosím kontaktujte náš zákaznický servis telefonicky, emailem, zprávou nebo přes Whatsapp a my okamžitě začneme hledat řešení.

Je možné znovu objednat předešlou objednávku?
Jste tak spokojení se svojim dárkem, že by jste jej chtěli objednat znovu? I to je možné! Dárek je možno znova objednat do 2 roků od zadání původní objednávky bez toho, aniž by jste ho museli znovu upravovat. Stačí nám zadat původní číslo objednávky prostředníctvím e-mailu, telefonu anebo zprávy a my uděláme zbytek objednávky za Vás. Obdržíte potvrzení objednávky včetně všech informací potřebných k dokončení platby.

Mohu vrátit doručený dárek?
Protože je Váš dárek vytvořený pomocí Vašeho vlatního návrhu, je tímto specifický, a to znamená, že není možné jej vrátit. Pokud s dárkem nejste spokojení, obraťte sa na naši zákaznickou linku a my se vynasnažíme najít řešení.

Mysurprise

Co je MySurprise?
MySurprise je služba osobního účtu, kterou Vám YourSurprise nabízí. Při prvním zadání objednávky Vás požádáme o Vaše osobní údaje. Tyto údaje budou bezpečně uložené na osobním účtu. Při dalším nákupu se jednoduše přihlásíte a Vaše údaje už nebudete muset znovu vyplňovat, jelikož už budou vyplněné a uložené.
Tento účet Vám umožňuje zobrazit a sledovat Vaši objednávku 24 hodin denně a aktualizovat své údaje.
Všechny údaje jsou důvěrné a bezpečně uložené na zabezpečeném serveru YourSurprise. YourSurprise je v souladě so současnými zákonnými předpisy o ochraně osobních údajů.

Jak se mohu přihlásit do služby MySurprise?
Ihned po zadání první objednávky obdržíte email s Vašim MySurprise heslem. Do Vašeho účtu se můžete přihlásit kliknutím na ikonku ‘MySurprise’ v pravém horním rohu. Poté vyplňte Vaše uživatelské jméno a heslo. Po přihlášení do Vašeho ‘MySurprise’ účtu, můžete kdykoliv vidět a upravovat svoje osobní údaje.

Zapomněl jsem své MySurprise heslo. Co mohu udělat?
Heslo od účtu MySurprise můžete nalézt v e-mailu, který jste obdrželi po zadání první objednávky. Nemáte tento e-mail k dispozici? Žádný problém! Nové heslo můžete vytvořit kliknutím na tlačítko „Zapomenuté heslo" na stránce MySurprise. Vyplňte svoji e-mailovou adresu a dostanete odkaz, pomocí kterého si můžete heslo obnovit.

Jako mohu změnit informace// KONTAKTNÍ DETAILY?
Změnu uložených informací je možné provést kdykoliv. Nejdřív se však musíte přihlásit. Po provedení změn budete požádáni o jejich kontrolu a potvrzení. Po potvrzení změn, budou tyto automaticky použity při dalších objednávkách.

Mohu Vám pomoci?
1 s