Od velkých oslav až po malá, srdečná gesta – osobní dárek řekne, co cítíte, a ukáže, jak moc pro vás obdarovaný znamená.
Vyrobeno s péčí během chvilky
Vytvořte něco jedinečného během několika kroků – s jejím jménem, vaší fotografií nebo vzkazem, který doopravdy zahřeje u srdce. Žádné zbytečné složitosti, jen spousta lásky pro daný okamžik.
Objednáno dnes, odesláno hned
Váš dárek vytvoříme s láskou a bleskově odešleme – abyste ho mohli darovat právě v tu správnou chvíli, kdy na tom nejvíc záleží.
Můžeme vám s tím pomoci?
Často kladené otázky
Zadání objednávky
Mohu použít speciální znaky?
Použití speciálních znaků na přizpůsobení našich dárků je možné, s vyjímkou cyrilice, čínštiny, řečtiny a arabštiny, a to z technických důvodů. Smajlíky můžete také použít. Pokud se znak v konečném výsledku nezobrazí správně, kontaktujte náš zákaznický servis.
Co přesně je dárková karta?
Dárková karta je jedinečný způsob, jak ukázat obdarované osobě, že dárek je od Vás. Karta má zábavný potisk a je zdarma. Od nás pro Vás!
Jaké jsou přepravní náklady?
Nabízíme bezplatné doručení. Náklady na doručení každého dárku se mohou lišit a jsou k dispozici na každé stránce produktu.
Tyto informace najdete na pravé straně stránky, přímo pod cenou.
Pokud objednáváte více než jeden dárek, náklady na doručení budou spočítány v nákupním košíku.
Jak zjistím, že má fotografie dostatečnou kvalitu?
Chceme sa ujistit, že jste se svojím darkem plně spokojení. Proto je důležité používat fotky s vysokou kvalitou. Máte pochybnosti? Prosím pošlete e-mail na zákaznícký servis, přiložte Vaše fotografie a dárek, který chcete objednat. My pro Vás kvalitu fotky rádi zkontrolujeme.
Jak vím v jaké velikosti objednat textilní dárek?
Každý je jedinečný! Abychom se ujistili, že si objednáte správnou velikost, na stránku produktu jsme umístili praktickou tabulku velikostí. Použijte odkaz pod specifikací Vašeho dárku.
Platba
Bude faktura zahrnutá v mé objednávce?
Faktura a všechny další informace o tvém dárku ti budou zaslány pouze e-mailem.
Dárek bude odeslán bez dalších informací, aby příjemce nevěděl, od koho pochází. Uvidí pouze svůj úžasný dárek!
Chceš jim říct, kdo dárek poslal? Stačí vyplnit tu super zdarma dárkovou kartu v nákupním košíku!
Mohu zaplatit za objednávku až po doručení balíčku?
Bohužel není možné platit za objednávku po jejím odeslání.
Mohu platit přímo na účet?
Pro soukromé objednávky není platba na účet k dispozici. Pokud chcete zadat firemní objednávku, kontaktujte prosím naše firemní oddělení. Kontaktní údaje naleznete v sekci B2B na našich webových stránkách, stejně jako na spodní části stránky.
Jaké způsoby platby jsou možné?
K dispozici je několik metod platby. Pokud chceš svoji objednávku obdržet co nejdříve, vyber jednu z následujících metod platby: Debetní karta, Kreditní karta nebo PayPal.
Platbu obdržíme okamžitě a objednávku pošleme co nejdříve.
Jsou zde momentálně nějaké speciální nabídky a slevy?
Buďte vždy první, kdo se dozví o našich speciálních nabídkách a slevách prostřednictvím našeho letáku! Zaregistrujte se zde: https://www.yoursurprise.cz/slevovy-kod a získejte 20% slevu na první objednávku.
Jak mohu použít slevový kód nebo dárkový poukaz?
Dárkový poukaz od YourSurprise můžete uplatnit pomocí následujícího odkazu: https://www.yoursurprise.com/redeem-giftvoucher.
Svůj osobní kód najdete uvnitř poukazu. Tento kód má 14 znaků. Váš osobní kód můžete zadat do pole 'Váš Dárkový Kód'. Pak stačí kliknout na "uplatnit" a částka bude přidána do nákupního košíku.
Nyní můžete začít hledat fantastický personalizovaný dárek!
Při objednávce jsem zapomněl / zapomněla uplatnit slevový kód, je možné ho ještě uplatnit?
Pokud při objednávce nebyl uplatněn slevový kód a objednávka ještě nebyla zaplacena, můžeš nás kontaktovat a my kód můžeme přidat k objednávce. Byla už objednávka zaplacena? V tomto případě už bohužel slevový kód nemůžeme přidat.
Můj slevový kód nefunguje, co mám dělat?
Při zadávání slevového kódu musíš přesně zadat velká a malá písmena. Pokud sleva nebyla aktivována, kód pravděpodobně není platný na vybraný produkt nebo již vypršela jeho platnost. V případě pochybností nás kontaktuj.
Jak dlouho je můj slevový kód platný?
Každý slevový kód má konkrétní datum platnosti. Po tomto datu již kód nebude možné uplatnit.
Stav objednávky
Mohu zrušit objednávku?
Objednávku je možné zrušit pouze v případě, že platba nebyla dokončena. Stav objednávky můžete zkontrolovat přihlášením do „MySurprise“. Pokud je stav objednávky „Ve výrobě" anebo „Objednávka odeslána", znamená to, že Váš dárek již byl vyrobený a objednávku není možné zrušit. Prosím kontaktujte nás telefonicky pro zrušení objednávky, protože nám to umožňuje okamžitě změnit stav výroby.
Mohu po dokončení objednávky ji ještě upravit?
Změny v objednávce můžeš provést, dokud ještě neprobíhá výroba. Jakmile bude tvůj dárek personalizován, již nebude možné ho upravit.
Pokud si nejsi jistý, zda lze ještě provést změny, neváhej nás kontaktovat se svým číslem objednávky, rádi to zkontrolujeme!
Jaký je stav mé objednávky?
Stav Vaší objednávky si můžete zkontrolovat po přihlášení do MySurprise. Podívejte se níže co jednotlivé statusy znamenají.
Očekáváme Vaši platbu: stále jsme neobdrželi platbu za tuto objednávku.
Ve výrobě: momentálně vyrábíme Váš jedinečný dárek.
Zrušeno: Vaše objednávka byla zrušená. To znamená, že Váš dárek nebude vyroben a odeslán.
Odesláno: sledujte poštu, Váš dárek je na cestě k Vám!
Odeslání a doručení
Dozvíte se osoba, která dárek dostane, kdo ho poslal?
U Vašeho dárku můžete vždy uvést Vaše jméno a text. Raději byste jiný způsob, jak dát vědět od koho dárek je? Stačí přidat dárkový poukaz! To můžete udělat v prvním kroku v nákupním košíku. Můžete přidat osobní vzkaz nebo Vaše jméno. Pokud nezvolíte ani jednu z těchto možností, Váš dárek bude poslán anonymně, možná je to skvělý nápad na Valentýna!
Mezi kterými časy můžete můj dárek doručit?
Časy, kdy může být váš dárek doručen, závisí na tom, jaký typ balíku byla vaše objednávka odeslána, jakého přepravce vyberete a do které oblasti má být doručena.
Pro kontrolu, kdy bude váš balík doručen, zkontrolujte sledovací odkaz uvedený v e-mailu s potvrzením o odeslání.
Co se stane s mojím dárkem pokud nejsem v okamžiku doručení doma?
Pokud je Váš dárek poslaný v obálce, pak není problém pokud nejste v okamžiku doručení doma. Kurýr vloží obálku do schránky.
Pokud je Váš dárek poslaný jako balík a v době doručení nebudete doma, balík bude odložen na poštu anebo do depa, v některých případech bude odložen u Vašich sousedů. Oznámení dostanete do Vaší schránky. Toto oznámení Vás bude informovat jak si zažádat o znovudoručení, popřípadě, kde si balík vyzdvihnout. Pokud pokus o doručení balíku selže, dárek se vrátí společnosti YourSurprise.
Jak mohu sledovat svůj dárek?
Hned jak bude Váš dárek odeslaný, obdržíte potvrzení o odeslání zásilky. Tento e-mail obsahuje číslo zásilky a odkaz, pomocí kterého můžete zásilku sledovat. Pokud není sledování zásilky možné anebo požadujete další informace, kontaktujte prosím náš zákaznícky servis.
Jak bude můj dárek doručený?
Spolupracujeme s několika různými přepravními společnostmi, které se liší podle dárku. Chcete-li zjistit, která přepravní společnost je standardní pro dárek, o který máte zájem, jednoduše přejděte na stránku dárku a klikněte na náklady na dopravu.
Najdete je na pravé straně stránky, těsně pod cenou dárku. Zobrazí se vyskakovací okno, které vám ukáže očekávané datum doručení a přepravní společnost použitou pro tento dárek.
Pokud je to možné, budou vám při dokončování objednávky v kroku doručení v košíku nabídnuty další možnosti doručení.
Mysurprise
Zapomněl jsem mé MySurprise heslo, co teď?
Na MySurprise straně můžeš požádat o nové heslo prostřednictvím kliknutí na odkaz "Zapomenuté heslo". Zadej svůj e-mail a odkaz na obnovení hesla Ti bude zaslán.
Jako mohu změnit informace kontaktní detaily?
Změnu uložených informací je možné provést kdykoliv. Nejdřív se však musíte přihlásit. Po provedení změn budete požádáni o jejich kontrolu a potvrzení. Po potvrzení změn, budou tyto automaticky použity při dalších objednávkách.
Co je zákaznický účet MySurprise?
MySurprise je služba osobního účtu od YourSurprise. Účet si můžeš vytvořit registrací přes MySurprise. Do několika minut pak dostaneš e-mail s potvrzením e-mailové adresy. Po dokončení se můžeš jednoduše přihlásit na účet MySurprise pomocí vytvořeného hesla. Pomocí tohoto účtu můžeš sledovat své objednávky 24 hodin denně a aktualizovat své údaje. Všechny údaje jsou důvěrně uloženy na zabezpečeném serveru YourSurprise. YourSurprise je v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (GDPR). Také je možné se zaregistrovat a přihlásit přes Google.
Co dělat, když platnost aktivačního odkazu vypršela?
Pokud platnost aktivačního odkazu vypršela, můžeš podat novou žádost přihlášením se pomocí své e-mailové adresy. V případě jakýchkoliv dotazů kontaktuj naše oddělení služeb zákazníků.
Služby a kontakt
Mohu vrátit doručený dárek?
Jelikož je váš dárek vyrobený podle vaší personalizace, je specifický pro vás a nelze jej vyměnit ani vrátit.
Pokud nejste s dárkem spokojeni, dejte nám vědět a najdeme vhodné řešení.
Je možné znovu objednat předešlou objednávku?
Rádi vám pomůžeme znovu objednat váš dárek! Detaily personalizace uchováváme až dva roky, takže je možné objednat znovu v tomto období.
Naše zákaznická podpora může pro vás zkontrolovat možnosti. Stačí nás kontaktovat přes chat, telefon nebo e-mail a my se o vše postaráme!
Můj dárek není dle očekávání. Co mám dělat?
Je nám líto, že nejste spokojení se svým dárkem. To nebyl náš záměr a rádi bychom Vám pomohli toto nedopatření vyřešit. Prosím kontaktujte náš zákaznický servis telefonicky, emailem, zprávou nebo přes Whatsapp a my okamžitě začneme hledat řešení.
Rád bych pracoval ve společnosti YourSurprise. Co mám dělat?
Pokud máte zájem pracovat v YourSurprise, podívejte se na naše pracovní nabídky na stránce kariéry na jobs.yoursurprise.com. Pokud máte nějaké dotazy nebo se chcete přihlásit, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím možností dostupných na webu!
ZáKAZNICKý SERVIS
Pošlete nám zprávu
Náš zákaznický servis je k dispozici: Pondělí - Pátek: 8:30 - 21:00
Sobota - Neděle: 8:30 - 13:00 V anglicky