Rychlé provedení!

Doručeno přímo na adresu příjemce

Každý dárek je personalizovaný fotkou nebo textem

Rychlé provedení!

Super rychlá přeprava! Většina dárků objednaných před 16:00 je odeslána v ten samý den!

Doručeno přímo na adresu příjemce

Všechny dárky s fotografií a textem. Naše výrobky jsou takové jedinečné, právě proto, že si je navrhl právě ty. Perfektní dárky pro všechny příležitosti, dokonce i jako maličkost, např. když chceš poděkovat nebo ti někdo chybí.

Každý dárek je personalizovaný fotkou nebo textem

Udělej dojem na své blízké jedinečným dárkem, i když ho nemůžeš dát osobně. Potěš svou rodinu, přátele a známé osobním dárkem doručením na tebou vybranou adresu nebo dokonce přímo do poštovní schránky bez nutnosti vyzvednutí.


Často kladené otázky

Zadání objednávky

Použití speciálních znaků na přizpůsobení našich dárků je možné, s vyjímkou cyrilice, čínštiny, řečtiny a arabštiny, a to z technických důvodů. Smajlíky můžete také použít. Pokud se znak v konečném výsledku nezobrazí správně, kontaktujte náš zákaznický servis.
Dárková karta je jedinečný způsob, jak ukázat obdarované osobě, že dárek je od Vás. Karta má zábavný potisk a je zdarma. Od nás pro Vás!
Nabízíme bezplatné doručení. Náklady na doručení každého dárku se mohou lišit a jsou k dispozici na každé stránce produktu. Tyto informace najdete na pravé straně stránky, přímo pod cenou. Pokud objednáváte více než jeden dárek, náklady na doručení budou spočítány v nákupním košíku.
Chceme sa ujistit, že jste se svojím darkem plně spokojení. Proto je důležité používat fotky s vysokou kvalitou. Máte pochybnosti? Prosím pošlete e-mail na zákaznícký servis, přiložte Vaše fotografie a dárek, který chcete objednat. My pro Vás kvalitu fotky rádi zkontrolujeme.
Každý je jedinečný! Abychom se ujistili, že si objednáte správnou velikost, na stránku produktu jsme umístili praktickou tabulku velikostí. Použijte odkaz pod specifikací Vašeho dárku.

Platba

Faktura a všechny další informace o tvém dárku ti budou zaslány pouze e-mailem. Dárek bude odeslán bez dalších informací, aby příjemce nevěděl, od koho pochází. Uvidí pouze svůj úžasný dárek! Chceš jim říct, kdo dárek poslal? Stačí vyplnit tu super zdarma dárkovou kartu v nákupním košíku!
Bohužel není možné platit za objednávku po jejím odeslání.
Pro soukromé objednávky není platba na účet k dispozici. Pokud chcete zadat firemní objednávku, kontaktujte prosím naše firemní oddělení. Kontaktní údaje naleznete v sekci B2B na našich webových stránkách, stejně jako na spodní části stránky.
K dispozici je několik metod platby. Pokud chceš svoji objednávku obdržet co nejdříve, vyber jednu z následujících metod platby: Debetní karta, Kreditní karta nebo PayPal. Platbu obdržíme okamžitě a objednávku pošleme co nejdříve. Nabízíme také možnost platby prostřednictvím offline / manuální bankovní transakce. To nevede okamžitě k vytvoření platby a převodu prostředků z tvé banky na YourSurprise. V e-mailu s potvrzením objednávky obdržíš údaje o bankovním účtu a další parametry a poté můžeš provést bankovní převod prostřednictvím softwaru své banky nebo její fyzické pobočky. Upozornění: Offline / manuální bankovní převod může trvat až 3 pracovní dny, než bude zpracován, a tvá objednávka nebude vytvořena ani odeslána, dokud nebude platba zpracována.
Naše bankovn;i details jsou:
IBAN: NL36 RABO 0160 5957 11
SWIFT: RABONL2U

Slevy & dárkové poukázky

Buďte vždy první, kdo se dozví o našich speciálních nabídkách a slevách prostřednictvím našeho letáku! Zaregistrujte se zde: https://www.yoursurprise.cz/slevovy-kod a získejte 20% slevu na první objednávku.
Dárkový poukaz od YourSurprise můžete uplatnit pomocí následujícího odkazu: https://www.yoursurprise.com/redeem-giftvoucher. Svůj osobní kód najdete uvnitř poukazu. Tento kód má 14 znaků. Váš osobní kód můžete zadat do pole 'Váš Dárkový Kód'. Pak stačí kliknout na "uplatnit" a částka bude přidána do nákupního košíku. Nyní můžete začít hledat fantastický personalizovaný dárek!
Pokud při objednávce nebyl uplatněn slevový kód a objednávka ještě nebyla zaplacena, můžeš nás kontaktovat a my kód můžeme přidat k objednávce. Byla už objednávka zaplacena? V tomto případě už bohužel slevový kód nemůžeme přidat.
Při zadávání slevového kódu musíš přesně zadat velká a malá písmena. Pokud sleva nebyla aktivována, kód pravděpodobně není platný na vybraný produkt nebo již vypršela jeho platnost. V případě pochybností nás kontaktuj.
Každý slevový kód má konkrétní datum platnosti. Po tomto datu již kód nebude možné uplatnit.

Stav objednávky

Objednávku je možné zrušit pouze v případě, že platba nebyla dokončena. Stav objednávky můžete zkontrolovat přihlášením do „MySurprise“. Pokud je stav objednávky „Ve výrobě" anebo „Objednávka odeslána", znamená to, že Váš dárek již byl vyrobený a objednávku není možné zrušit. Prosím kontaktujte nás telefonicky pro zrušení objednávky, protože nám to umožňuje okamžitě změnit stav výroby.
Změny v objednávce můžeš provést, dokud ještě neprobíhá výroba. Jakmile bude tvůj dárek personalizován, již nebude možné ho upravit. Pokud si nejsi jistý, zda lze ještě provést změny, neváhej nás kontaktovat se svým číslem objednávky, rádi to zkontrolujeme!
Stav Vaší objednávky si můžete zkontrolovat po přihlášení do MySurprise. Podívejte se níže co jednotlivé statusy znamenají.
  • Očekáváme Vaši platbu: stále jsme neobdrželi platbu za tuto objednávku.
  • Ve výrobě: momentálně vyrábíme Váš jedinečný dárek.
  • Zrušeno: Vaše objednávka byla zrušená. To znamená, že Váš dárek nebude vyroben a odeslán.
  • Odesláno: sledujte poštu, Váš dárek je na cestě k Vám!

Odeslání a doručení

U Vašeho dárku můžete vždy uvést Vaše jméno a text. Raději byste jiný způsob, jak dát vědět od koho dárek je? Stačí přidat dárkový poukaz! To můžete udělat v prvním kroku v nákupním košíku. Můžete přidat osobní vzkaz nebo Vaše jméno. Pokud nezvolíte ani jednu z těchto možností, Váš dárek bude poslán anonymně, možná je to skvělý nápad na Valentýna!
Časy, kdy může být váš dárek doručen, závisí na tom, jaký typ balíku byla vaše objednávka odeslána, jakého přepravce vyberete a do které oblasti má být doručena. Pro kontrolu, kdy bude váš balík doručen, zkontrolujte sledovací odkaz uvedený v e-mailu s potvrzením o odeslání.
Pokud je Váš dárek poslaný v obálce, pak není problém pokud nejste v okamžiku doručení doma. Kurýr vloží obálku do schránky.

Pokud je Váš dárek poslaný jako balík a v době doručení nebudete doma, balík bude odložen na poštu anebo do depa, v některých případech bude odložen u Vašich sousedů. Oznámení dostanete do Vaší schránky. Toto oznámení Vás bude informovat jak si zažádat o znovudoručení, popřípadě, kde si balík vyzdvihnout. Pokud pokus o doručení balíku selže, dárek se vrátí společnosti YourSurprise.
Hned jak bude Váš dárek odeslaný, obdržíte potvrzení o odeslání zásilky. Tento e-mail obsahuje číslo zásilky a odkaz, pomocí kterého můžete zásilku sledovat. Pokud není sledování zásilky možné anebo požadujete další informace, kontaktujte prosím náš zákaznícky servis.
Spolupracujeme s několika různými přepravními společnostmi, které se liší podle dárku. Chcete-li zjistit, která přepravní společnost je standardní pro dárek, o který máte zájem, jednoduše přejděte na stránku dárku a klikněte na náklady na dopravu. Najdete je na pravé straně stránky, těsně pod cenou dárku. Zobrazí se vyskakovací okno, které vám ukáže očekávané datum doručení a přepravní společnost použitou pro tento dárek. Pokud je to možné, budou vám při dokončování objednávky v kroku doručení v košíku nabídnuty další možnosti doručení.

Mysurprise

Na MySurprise straně můžeš požádat o nové heslo prostřednictvím kliknutí na odkaz "Zapomenuté heslo". Zadej svůj e-mail a odkaz na obnovení hesla Ti bude zaslán.
Změnu uložených informací je možné provést kdykoliv. Nejdřív se však musíte přihlásit. Po provedení změn budete požádáni o jejich kontrolu a potvrzení. Po potvrzení změn, budou tyto automaticky použity při dalších objednávkách.
MySurprise je služba osobního účtu od YourSurprise. Účet si můžeš vytvořit registrací přes MySurprise. Do několika minut pak dostaneš e-mail s potvrzením e-mailové adresy. Po dokončení se můžeš jednoduše přihlásit na účet MySurprise pomocí vytvořeného hesla. Pomocí tohoto účtu můžeš sledovat své objednávky 24 hodin denně a aktualizovat své údaje. Všechny údaje jsou důvěrně uloženy na zabezpečeném serveru YourSurprise. YourSurprise je v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (GDPR). Také je možné se zaregistrovat a přihlásit přes Google.
Pokud platnost aktivačního odkazu vypršela, můžeš podat novou žádost přihlášením se pomocí své e-mailové adresy. V případě jakýchkoliv dotazů kontaktuj naše oddělení služeb zákazníků.

Služby a kontakt

Jelikož je váš dárek vyrobený podle vaší personalizace, je specifický pro vás a nelze jej vyměnit ani vrátit. Pokud nejste s dárkem spokojeni, dejte nám vědět a najdeme vhodné řešení.
Rádi vám pomůžeme znovu objednat váš dárek! Detaily personalizace uchováváme až dva roky, takže je možné objednat znovu v tomto období. Naše zákaznická podpora může pro vás zkontrolovat možnosti. Stačí nás kontaktovat přes chat, telefon nebo e-mail a my se o vše postaráme!
Je nám líto, že nejste spokojení se svým dárkem. To nebyl náš záměr a rádi bychom Vám pomohli toto nedopatření vyřešit. Prosím kontaktujte náš zákaznický servis telefonicky, emailem, zprávou nebo přes Whatsapp a my okamžitě začneme hledat řešení.
Pokud máte zájem pracovat v YourSurprise, podívejte se na naše pracovní nabídky na stránce kariéry na jobs.yoursurprise.com. Pokud máte nějaké dotazy nebo se chcete přihlásit, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím možností dostupných na webu!
ZáKAZNICKý SERVIS

Pošlete nám zprávu

Náš zákaznický servis je k dispozici:
Pondělí - Pátek: 8:30 - 22:00
Sobota - Neděle: 8:30 - 17:00
V anglicky