Rychlé provedení!

Doručeno přímo na adresu příjemce

Každý dárek je personalizovaný fotkou nebo textem

Rychlé provedení!

Super rychlá přeprava! Většina dárků objednaných před 16:00 je odeslána v ten samý den!

Doručeno přímo na adresu příjemce

Všechny dárky s fotografií a textem. Naše výrobky jsou takové jedinečné, právě proto, že si je navrhl právě ty. Perfektní dárky pro všechny příležitosti, dokonce i jako maličkost, např. když chceš poděkovat nebo ti někdo chybí.

Každý dárek je personalizovaný fotkou nebo textem

Udělej dojem na své blízké jedinečným dárkem, i když ho nemůžeš dát osobně. Potěš svou rodinu, přátele a známé osobním dárkem doručením na tebou vybranou adresu nebo dokonce přímo do poštovní schránky bez nutnosti vyzvednutí.

Často kladené otázky

Zadání objednávky

Použití speciálních znaků na přizpůsobení našich dárků je možné, s vyjímkou cyrilice, čínštiny, řečtiny a arabštiny, a to z technických důvodů. Smajlíky můžete také použít. Pokud se znak v konečném výsledku nezobrazí správně, kontaktujte náš zákaznický servis.
Dárková karta je jedinečný způsob, jak ukázat obdarované osobě, že dárek je od Vás. Karta má zábavný potisk a je zdarma. Od nás pro Vás!
Přesné přepravní náklady a způsob dodání najdete na stránce produktu.
Chceme sa ujistit, že jste se svojím darkem plně spokojení. Proto je důležité používat fotky s vysokou kvalitou. Pokud nejsou fotografie v dostatečné kvalitě, aby zaručily nejlepší výsledek, budete o tom informováni včas již při navrhování Vašeho návrhu. Máte pochybnosti? Prosím pošlete e-mail na zákaznícký servis, přiložte Vaše fotografie a dárek, který chcete objednat. My pro Vás kvalitu fotky rádi zkontrolujeme.
Každý je jedinečný! Abychom se ujistili, že si objednáte správnou velikost, na stránku produktu jsme umístili praktickou tabulku velikostí. Použijte odkaz pod specifikací Vašeho dárku.

Platba

Faktura a všechny další informace týkající se Vašeho dárku Vám budou zaslané e-mailem. Dárek bude odeslán bez jakýchkoliv dalších informací, abychom zajistili, že obdarovaná osoba, tyto detaily neuvidí. Uvidí pouze jejich úžasný dárek! Chcete, aby věděli kdo jim ho poslal? Stačí jen vyplnit dárkovou kartu v nákupním košíku!
Bohužel platba objednávky po jejím doručení není možná.
Za soukromé objednávky není možné platit přímo na účet. Chcete-li zadat firemní objednávku a zaplatit na účet, kontaktujte prosím náše obchodní oddělení na čísle: 0041 56 588 02 84
K dispozici máte různé způsoby platby. Pokud chcete objednávku obdržet co nejdříve, vyberte prosím jednu z následujících platebních metod: Kreditní karta, PayPal anebo Internetové bankovnictví. Vaši platbu obdržíme okamžitě a Vaši objednávku pošleme co nejdříve.
Naše bankovn;i details jsou:
IBAN: NL36 RABO 0160 5957 11
SWIFT: RABONL2U

Slevy & dárkové poukázky

Buďte vždy první, kdo se dozví o našich speciálních nabídkách a slevách prostřednictvím našeho letáku! Zaregistrujte se zde: https://www.yoursurprise.cz/slevovy-kod a získejte 20% slevu na první objednávku.
Váš slevový kód můžete uplatnit během platby v nákupním košíku. Jednoduše zadejte svůj kód a kliknutím na šipku kód aktivujte. Sleva bude automaticky odečtena z celkové hodnoty nákupu. Na jednu objednávku je možno uplatnit jeden slevový kód. Dárkový poukaz YourSurprise je možno uplatnit pomocí tohoto odkazu: https://www.yoursurprise.cz/uplatnit-giftvoucher. V tomto kupónu najdeš svůj osobní dárkový kód. Kód má 14 znaků. Kód Vašeho poukazu můžete vyplnit pod položkou „Váš dárkový kód". Poté stačí kliknout na Uplatnit a částka bude přidána do nákupního košíku. Teď už jen vybrat ten správný dárek!
Pokud při objednávce nebyl uplatněn slevový kód a objednávka ještě nebyla zaplacena, můžeš nás kontaktovat a my kód můžeme přidat k objednávce. Byla už objednávka zaplacena? V tomto případě už bohužel slevový kód nemůžeme přidat.
Při zadávání slevového kódu musíš přesně zadat velká a malá písmena. Pokud sleva nebyla aktivována, kód pravděpodobně není platný na vybraný produkt nebo již vypršela jeho platnost. V případě pochybností nás kontaktuj.
Každý slevový kód má konkrétní datum platnosti. Po tomto datu již kód nebude možné uplatnit.

Stav objednávky

Objednávku je možné zrušit pouze v případě, že platba nebyla dokončena. Stav objednávky můžete zkontrolovat přihlášením do „MySurprise“. Pokud je stav objednávky „Ve výrobě" anebo „Objednávka odeslána", znamená to, že Váš dárek již byl vyrobený a objednávku není možné zrušit. Prosím kontaktujte nás telefonicky pro zrušení objednávky, protože nám to umožňuje okamžitě změnit stav výroby.
Pokud je stav Vaší objednávky „Platba v očekávání", můžete stále upravit svůj návrh a adresu dodání. Stav objednávky můžete nalézt přihlášením se do služby MySurprise v přehledu aktuálních objednávek. Pokud chcete zkontrolovat, zda byli Vaše úpravy přijaté správně, zavolejte na náš zákaznícky servis a my to zkontrolujeme.

Je Váš návrh dokonalý, ale musíte upravit adresu doručení? To je možné, pokud je stav objednávky „Platba v očekávání" anebo „Ve výrobě". Po vykonání úprav, zkontrolujte stav objednávky a kontaktujte nás.
Stav Vaší objednávky si můžete zkontrolovat po přihlášení do MySurprise. Podívejte se níže co jednotlivé statusy znamenají.
  • Očekáváme Vaši platbu: stále jsme neobdrželi platbu za tuto objednávku.
  • Ve výrobě: momentálně vyrábíme Váš jedinečný dárek.
  • Zrušeno: Vaše objednávka byla zrušená. To znamená, že Váš dárek nebude vyroben a odeslán.
  • Odesláno: sledujte poštu, Váš dárek je na cestě k Vám!

Odeslání a doručení

U Vašeho dárku můžete vždy uvést Vaše jméno a text. Raději byste jiný způsob, jak dát vědět od koho dárek je? Stačí přidat dárkový poukaz! To můžete udělat v prvním kroku v nákupním košíku. Můžete přidat osobní vzkaz nebo Vaše jméno. Pokud nezvolíte ani jednu z těchto možností, Váš dárek bude poslán anonymně, možná je to skvělý nápad na Valentýna!
Přesná hodina dodání Vaši zásilky závisí na typu zásilky, která Vám byla poslána, a rovněž na místě doručení. Chcete-li zkontrolovat přesný čas doručení zásilky, klikněte na odkaz internetové stránky pro sledováni Vaši zásilky.
Pokud je Váš dárek poslaný v obálce, pak není problém pokud nejste v okamžiku doručení doma. Kurýr vloží obálku do schránky.

Pokud je Váš dárek poslaný jako balík a v době doručení nebudete doma, balík bude odložen na poštu anebo do depa, v některých případech bude odložen u Vašich sousedů. Oznámení dostanete do Vaší schránky. Toto oznámení Vás bude informovat jak si zažádat o znovudoručení, popřípadě, kde si balík vyzdvihnout. Pokud pokus o doručení balíku selže, dárek se vrátí společnosti YourSurprise.
Hned jak bude Váš dárek odeslaný, obdržíte potvrzení o odeslání zásilky. Tento e-mail obsahuje číslo zásilky a odkaz, pomocí kterého můžete zásilku sledovat. Pokud není sledování zásilky možné anebo požadujete další informace, kontaktujte prosím náš zákaznícky servis.
Používáme různé dopravce, kteří se liší podle dárku. Pokud si chcete zkontrolovat přepravního partnera, který doručí Váš dárek, jednoduše přejděte na stránku dárku a klikněte na dopravní náklady. Ty naleznete na pravé straně, přímo pod cenou dárku. Po kliknutí se Vám objeví kontextové okno, v kterém se zobrazí očekávaný datum doručení a přepravní společnost, která Vám dárek doručí.

Mysurprise

Na MySurprise straně můžeš požádat o nové heslo prostřednictvím kliknutí na odkaz "Zapomenuté heslo". Zadej svůj e-mail a odkaz na obnovení hesla Ti bude zaslán.
Změnu uložených informací je možné provést kdykoliv. Nejdřív se však musíte přihlásit. Po provedení změn budete požádáni o jejich kontrolu a potvrzení. Po potvrzení změn, budou tyto automaticky použity při dalších objednávkách.
MySurprise je služba osobního účtu od YourSurprise. Účet si můžeš vytvořit registrací přes MySurprise. Do několika minut pak dostaneš e-mail s potvrzením e-mailové adresy. Po dokončení se můžeš jednoduše přihlásit na účet MySurprise pomocí vytvořeného hesla. Pomocí tohoto účtu můžeš sledovat své objednávky 24 hodin denně a aktualizovat své údaje. Všechny údaje jsou důvěrně uloženy na zabezpečeném serveru YourSurprise. YourSurprise je v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (GDPR). Také je možné se zaregistrovat a přihlásit přes Facebook nebo Google.
Pokud platnost aktivačního odkazu vypršela, můžeš podat novou žádost přihlášením se pomocí své e-mailové adresy. V případě jakýchkoliv dotazů kontaktuj naše oddělení služeb zákazníků.

Služby a kontakt

Protože je Váš dárek vytvořený pomocí Vašeho vlatního návrhu, je tímto specifický, a to znamená, že není možné jej vrátit. Pokud s dárkem nejste spokojení, obraťte sa na naši zákaznickou linku a my se vynasnažíme najít řešení.
Jste tak spokojení se svojim dárkem, že by jste jej chtěli objednat znovu? I to je možné! Dárek je možno znova objednat do 2 roků od zadání původní objednávky bez toho, aniž by jste ho museli znovu upravovat. Stačí nám zadat původní číslo objednávky prostředníctvím e-mailu, telefonu anebo zprávy a my uděláme zbytek objednávky za Vás. Obdržíte potvrzení objednávky včetně všech informací potřebných k dokončení platby.
Je nám líto, že nejste spokojení se svým dárkem. To nebyl náš záměr a rádi bychom Vám pomohli toto nedopatření vyřešit. Prosím kontaktujte náš zákaznický servis telefonicky, emailem, zprávou nebo přes Whatsapp a my okamžitě začneme hledat řešení.
Pokud hledáte zajímavou práci přímo v YourSurprise, podívejte se na naše nabídky práce na tuto webovou stranku. Pokud máte nějaké dotazy nebo se chcete ucházet o zaměstnání, kontaktujte nás prostřednictvím této webové stránky!
ZáKAZNICKý SERVIS

Pošlete nám zprávu

Náš zákaznický servis je k dispozici:
Pondělí - Čtvrtek: 8:30 - 22:00
Pátek - Neděle: 8:30 - 17:00
V sobotu 27. dubna je v Nizozemsku státní svátek, náš zákaznický servis bude tento víkend uzavřen. V pondělí se vám opět budeme věnovat!
V anglicky