Princezna Traveler foto kufr
Specifikace dárků
Značka: Princezna Traveler
Rozměry*: 51x35x22cm
Hmotnost (pokud je prázdná): 2,6 kg
Obsah: 36 litrů
Materiál přední: 100% polykarbonát
Materiál zpět: ABS
Materiál potisku: 0,4 mm polyprop
Vlastnosti inkoustu: UV odolné a šetrné k životnímu prostředí
Kola: 4 kolečka
Extra: Kabina
*Poznámka: Rozměry se vztahují na kufr včetně koleček a zasunuté rukojeti.
Personalizace je na vložce kufru.
Usmanual lock
Zámek je nastaven na 0-0-0. Stiskněte tlačítko na boku a držte ho v této poloze, otočte knoflíky a nastavte výběr ze 3 čísel. Tlačítko uvolněte a vaše číslo je nastaveno. Při nastavování čísel dávejte pozor, abyste tlačítko neuvolnili.
Udělej si svůj jedinečný super lehký Princess kufr s fotografií!
Kufřík Princezna Traveler má 4 kolečka, která se mohou otáčet o 360 stupňů. Kufr je dodáván s vnitřním prostorem se zkříženými elastickými pásy pro snadné a bezproblémové balení. Díky vysoce kvalitním zipům s roletami na zip jsou cestování ještě zábavnější. A nejlepší na tom je: s vaším vlastním jedinečným designem najdete kufr v moři zavazadel na letišti za sekundu!
Princess Traveler je holandská značka s mezinárodní působností. Značka nabízí velký sortiment cestovních a sportovních potřeb. Hlavními hodnotami společnosti jsou: cenově dostupný luxus, kvalita, spolehlivost a inovace produktů. Vyznačují se inovacemi, praktikováním holandského designu a použitím vysoce kvalitních materiálů. Princess Traveler je speciálně známý pro své obzvláště silné lehké kufry. Pozor: personalizovat lze pouze přední část/vložku
Často kladené otázky
Přizpůsobení a objednání
Co je to personalizace a jak to funguje na webových stránkách?Svůj dárek můžete začít kliknutím na zelené tlačítko „začít personalizovat zde“. V našem dárkovém editoru můžete dar zcela přizpůsobit Vašim představám: přidat svůj vlastní obrázek a / nebo text. Pokud chcete, můžete se také rozhodnout pro skvělý design, aby byl váš dárek opravdu jedinečný.
Je personalizace zahrnuta v ceně?
Cena uvedená na webových stránkách zahrnuje personalizaci vašeho daru. Pěkné a jasné!
Jak zjistím, zda má moje fotografie správnou kvalitu?
V dárkovém editoru obdržíte oznámení, pokud je kvalita obrázku nedostatečná. Máte předem pochybnosti o kvalitě vašeho obrázku nebo po tomto oznámení? Kontaktujte prosím náš zákaznický servis; rádi vám pomohou!
Jaké formáty mohu nahrát?
Nahrajete soubory JPG a PNG do našeho editoru. Je to příliš technické nebo máte obrázek jiného formátu, který byste chtěli použít? Kontaktujte prosím náš zákaznický servis. Jsou rádi, že vám pomohou, abyste mohli dar, který chcete!
Co když barva nebo volba, kterou chci, není k dispozici?
Hledáte konkrétní dar nebo dárek v konkrétní barvě, ale není to uvedeno na webových stránkách? Kontaktujte prosím náš zákaznický servis; rádi vám pomohou!
Jak přidám kartu k mému daru? / Co přesně je karta?
Kliknutím na kartu „Volná karta“ v nákupním košíku můžete do svého dárku přidat zábavnou kartu. Na tuto kartu můžete umístit osobní zprávu, takže příjemce bude přesně vědět, komu za toto krásné překvapení poděkovat.
Je můj dárek zabalený?
V současné době nemáme (ještě) službu dárkového balení, která by zabalila váš dárek. Dárky dodáváme ve slavnostním balení. To znamená, že váš dar je připraven být doručen nebo že může být zaslán přímo příjemci.
Dodací lhůta, možnosti dodání a náklady na doručení
Mohu si vybrat datum dodání?Není možné zvolit konkrétní datum dodání.
Jaká je dodací lhůta a kdy dostávám dárek?
Dodací lhůtu naleznete na stránce produktu. Můžete věřit, že náš dopravce vám dodá váš dárek.
Jaké možnosti doručení si mohu vybrat?
V současné době není možné zvolit možnost doručení. Dárek, který chcete objednat, je buď odeslán jako balíček nebo jako doručování poštovní schránky. Chcete vědět, na kterou možnost spadá vaše objednávka? Kontaktujte prosím náš zákaznický servis.
Platba
Jak mohu zaplatit objednávku?Nabízíme následující způsoby platby: iDeal, Paypal, kreditní kartu, fakturu přes Klarna nebo ruční převod. V případě ručního převodu platby prosím vezměte v úvahu dodací lhůtu 3 dny navíc.
Dostal dar
Co když ten dar není zcela podle mých představ?Litujeme, že váš dar není podle vašich představ. Obraťte se prosím na náš zákaznický servis, který vám rád pomůže najít vhodné řešení.
Je faktura odeslána spolu s objednávkou?
S objednávkou není odeslána žádná faktura. Fakturu obdržíte vždy v potvrzovacím e-mailu a vždy ji najdete ve svém účtu MySurprise. To znamená, že můžete dar doručit přímo příjemci, což je opravdovým překvapením!
Obchodní dárek?
Máte zájem o objednání větších čísel tohoto dárku? Kontaktujte nás a získejte okamžitou cenovou nabídku. Jsme k dispozici v pracovních dnech od 8:30 do 17:00.